Aukštyn

Grąžinimas

  /  Grąžinimas

Per kiek laiko galite grąžinti įsigytą kokybišką prekę?

Įsigytą prekę grąžinti ar pakeisti galite per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos.

Kokią kokybišką prekę galite grąžinti?

Grąžinti galite tik prekę, kurią įsigijote šioje mūsų el.parduotuvėje.

Grąžinant prekę, privalote laikytis šių sąlygų:

  • prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė;
  • prekė nebuvo naudojama, išpurvinta ir (arba) sugadinta, komplektacija yra pilna;
  • nuo prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės;
  • Jūs turite prekės pirkimo dokumentą.

Jeigu nėra laikomasi bent vienos iš aukščiau nurodytų sąlygų, taip pat jeigu Jūs norite grąžinti prekę praėjus daugiau nei 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos, dėja, mes negalime priimti iš Jūsų šios prekės.

 

Kokia yra kokybiškos prekės grąžinimo procedūra?

Per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos, susisiekiate su mumis el. pašto adresu [email protected], mes Jums atsiunčiame prašymo dėl prekės grąžinimo formą; užpildytą prašymą turite atsiųsti mums tuo pačiu el. pašto adresu.

Tuomet supakuojate prekę ir grąžinate ją mums adresu: UAB “DESTELA“ Laisvės al. 39, Kaunas.

Jūs turite grąžinti mums prekę su tomis pačiomis etiketėmis bei visais kitais pakavimo elementais, su kuriais prekė Jums buvo pristatyta, jeigu įmanoma – toje pačioje pakuotėje.

Kai mes gauname grąžinamą prekę, per 14 kalendorinių dienų grąžiname Jums už prekę sumokėtus pinigus į Jūsų prašyme nurodytą banko ar paypal sąskaitą.

Kas apmoka kokybiškos prekės grąžinimo ar keitimo išlaidas?

Jeigu grąžinate kokybišką prekę, jos grąžinimu tiesiai mums mūsų nurodytu adresu rūpinatės bei visas grąžinimo išlaidas apmokate Jūs. Banko ar kitus mokesčius, susijusius su pinigų į Jūsų banko sąskaitą grąžinimu, taip pat dengiate Jūs.

Jeigu įsigytą kokybišką prekę norite pakeisti kita preke, keičiamos prekės grąžinimo mums mūsų nurodytu adresu rūpinatės bei visas siuntimo išlaidas apmokate Jūs. Jūs apmokate ir naujosios prekės pakartotinio siuntimo išlaidas.

Kokia yra nekokybiškos prekės keitimo į kokybišką prekę procedūra?

Gavę nekokybišką prekę, turite kreiptis į mus el. pašto adresu [email protected], nurodydami informaciją apie gautą nekokybišką prekę.

Tuomet supakuojate prekę ir grąžinate ją mums adresu: UAB “DESTELA”, Laisvės al.39 Kaunas, Lietuva.

Gavę grąžintą nekokybišką prekę mes patikrinsime ją ir nustatę, kad grąžinta prekė iš tiesų yra nekokybiška, per 3 darbo dienas išsiųsime Jums analogišką kokybišką prekę.

Tuo atveju, jeigu mes neturėsime Jūsų įsigytos prekės spalvos ar dydžio, ne vėliau kaip per 5 kalendorines dienas grąžinsime Jums visą pinigų sumą, sumokėtą už nekokybišką prekę.

Kas apmoka nekokybiškos prekės grąžinimo ir keitimo išlaidas?

Jeigu grąžinate ar keičiate nekokybišką prekę, jos grąžinimo bei keitimo išlaidas dengiame mes.

Į ką kreiptis, jei turite daugiau klausimų?

Kreipkitės į mus el. paštu [email protected].